مجله آراگیرا, مراقبت از مو

معرفی ۱۳ شامپو برای جلوگیری از ریزش مو! + (مشخصات و ویژگی ها)

دلایل مختلفی برای ریزش مو وجود دارد، از جمله آلودگی ها، عدم رسیدگی به موها، مشکلات هورمونی و ارثی. با پیشرفت تکنولوژی می توانید علت ریزش مو را جویا شده و این مشکل را برطرف نماید. پس از مراجعه به پزشک متخصص، پزشکان پوست و مو بعد از گرفتن آزمایشات مختلف علت ریزش مو را متوجه شده و روش های درمانی متفاوتی را پیشنهاد می دهند.اما اگر سریع ترین و ساده ترین راه، برای درمان ریزش مو می خواهید، استفاده از شامپوهای ضد ریزش مو بهترین گزینه است.در ادامه به شما چند شامپو برای جلوگیری از ریزش مو معرفی خواهیم کرد.


بهترین شامپو برای ریزش مو باید دارای ویژگی هایی باشد؟

۱-به کار بردن فرمولاسیون مناسب:

یکی از مهم ترین ویژگی های شامپوهای ضد ریزش مو، ساختار آن بوده که تاثیر بسزایی داشته است. پس لازم است شامپوی ضد ریزش مو، فرمولاسیون استاندارد و مناسبی داشته باشد.

۲-سازگار بودن با انواع مو

لازم است نوع موهای خود را بشناسید تا بتوانید مناسب ترین شامپو را انتخاب کنید. ساختار به کار رفته در شامپوهای های ضد ریزش حاوی تقویت سلول و ریشه ها، تنظیم چربی مو و پایین آمدن چربی بیش از حد پوست سر و مو می باشد.

۳-شامپوی ضد ریزش مو بدون سولفات باشد

با ریزش مو پوست سر حساس تر شده و لازم است برای از بین بردن ریزش مو، از شامپوهای فاقد سولفات استفاده شود.

معرفی ۱۳ شامپوجلوگیری از ریزش مو

با پیشرفت تکنولوژی شرکت های معتبری توانسته اند انواع شامپو ها را جهت جلوگیری از ریزش مو تولید کنند. در ادامه چند نمونه از شامپوهایی که داخل کشور تولید شده و از لحاظ کیفیت با نمونه های خارجی برابری می کنند را برای شما خواهیم گفت:

۱-شامپو فولیکا

  • یکی از برندهای معروف شامپوی ضد ریزش موی فولیکا می باشد. این شامپو مناسب خانم ها و آقایان بوده و سعی در برطرف کردن مشکلات موی آسیب دیده و کم حجم را دارد.عصاره گیاه آرنیکا در این شامپو تاثیر قابل توجهی جهت برطرف کردن ریزش مو دارد. این محصول نیز قیمت مناسبی دارد و فاقد سولفات می باشد. همچنین این محصول با رساندن تمامی مواد مغذی مورد نیاز ساقه مو و تمامی ویتامین های گروه ب، سعی در تقویت موها داشته است.

۲-شامپو ضد ریزش و تقویت کننده کافئین سریتا

این شامپو به دلیل وجود سائوپالمتو و کافئین موجب ضخامت موها شده و سعی در افزایش استحکام موها داشته. همچنین کنترل چربی کف سر را به عهده دارد.

شامپو ضد ریزش سریتا، موجب بهبود گردش خون در سطح پوست گشته و دلیل این امر وجود ویتامین های BوE بوده که باعث ترمیم موهای آسیب دیده می شود.علاوه بر موارد گفته شده این محصول مانع از آسیب رادیکال های آزاد می شود.


۳-شامپو درمالیفت

این محصول فاقد نمک، پارابن و سولفات بوده و به همین دلیل آسیب کمتری را به پوست سر وارد خواهد کرد. این محصول سعی در تقویت ریشه موها داشته است. اگر موهای شما از نوع چرب بوده و قصد خرید شامپویی که حاوی کنترل چربی پوست سر و تقویت موها باشد، دارید؛ شامپوی تقویت کننده درمالیفت انتخاب مناسبی می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده این محصول مانع از سفید شدن موها خواهد شد.


۴-شامپوی ضد ریزش و گزنه ایروکس

با استفاده از این محصول گردش خون در سطح پوست سرتان افزایش می یابد. در ترکیبات ساخته شده این محصول، کافئین به کار نرفته و به جای کافئین، گزنه به کار رفته است. وجود ویتامین های E,B5 در این محصول موجب شادابی و درخشش بوده همچنین سعی در ترمیم ساقه موها داشته است. این شامپو به دلیل پلیمرهای گیاهی مرطوب کننده، مناسب موهای خشک بوده ولی در حالت کلی برای موهای نرمال تا چرب مناسب می باشد.

۵-شامپو تقویت کننده انواع مو لامینین

این محصول مناسب شستشوی روزانه بوده که کمک به استحکام ساقه و و افزایش درخشش و شادابی می کند. همچنین این محصول مانع از ریزش مو می شود. همچنین این محصول به دلیل داشتن عصاره های بی نظیری گیاهی مانند بابونه، گزنه، دم اسب و رزماری موجب بالا رفتن گردش خون به ریشه موها شده که این امر موجب بالا رفتن درخشش و نرمی و به علاوه کمک به رویش مجدد موها می‌کند.

۷-شامپوی ضد ریزش مو سینره

یکی از برند های با کیفیت، سینره می باشد. این برند با تولید شامپوی ضد ریزش مو، توانسته بار دیگر مورد رضایت مصرف کنندگان واقع شود.

این محصول مانع از ریزش مو شده و سعی در تقویت ساقه مو دارد. این شامپو دارای عنصر روی و ویتامین B6می باشد. استفاده از این شامپو باعث افزایش گردش خون در سطح پوست شده و ویتامین های مورد نیاز مو را تامین می کند.

۸-شامپو ضد ریزش دیپ سنس

برند پرطرفدار دیپ سنس توانسته با تولید شامپوهای متفاوت برای انواع مو، سعی در کاهش ریزش مو داشته باشد. بهترین مزایای برند دیپ سنس را در ادامه برای شما خواهیم‌ گفت:

  • تقویت کننده بسیار بالای موها
  • حاوی روغن طبیعی آملا
  • تغذیه رسانی پیاز مو
  • دارای رایحه دلپذیر و منحصر به فرد
  • دارای آنتی اکسیدان و ویتامین های لازم و ضروری برای موها

۹-شامپوی ضد ریزش نئودرم

این‌محصول بر پایه روغن آرگان ساخته شده و مناسب انواع مختلف مو می باشد. ویژگی اصلی این شامپو را می توان ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده دانست. از دیگر ویژگی های بی نظیر این شامپو می توان اشاره به حفظ رطوبت مو، کمک به بهبود وضعیت مو، تقویت مو و درخشش موها کرد.


۱۰-شامپوی ضد ریزش ماینوکسی لافارر

برند لافارر یکی از محبوب ترین برندهای ایرانی بوده که شامپوهایی بدون سولفات تولید می کند. این محصول مخصوص موهای چرب و کدر بوده و دارای ماینوکسیدیل، کافئین، کراتین، Zn_PCA، ویتامین B5 و عصاره چای سبز می باشد.

ویژگی های دیگر این‌ محصول شامل ترمیم و تقویت کننده مو، تثبیت کردن رنگ‌ مو، حالت دهنده و نرمی مو و باعث باز کردن گره های مو می‌شود.

۱۱-شامپوی ضد ریزش مو سیمفونی

برند سمفونی با تولید شامپوهایی که مانع ریزش مو بوده توانسته بار دیگر رضایت مصرف کنندگان را برای خود جذب کند. این شامپو دارای کافئین، روغن سیاه دانه و عصاره رزماری است. این محصول مناسب موهای بعد از کراتین، صافی و رنگ شده می باشد. استفاده از این محصول باعث تغذیه شدن مو، تقویت کننده و کمک به بهبود موهای آسیب دیده و نازک می کند.


۱۲-شامپوی ضد زیرش دافی

یکی دیگر از برند های باکیفیت ایرانی دافی می باشد. این برند با تولید شامپوی ضد ریزش که باعث تحریک سلول های پوست شده و همچنین تقویت، تغذیه رسانی و مراقبت از ساختار مو را به عهده داشته، بار دیگر باعث جلب رضایت مصرف کنندگان شده است.


۱۳-شامپو سیوند

این محصول مناسب آقایان بوده که با افزایش گردش خون مانع از ریزش مو و ترمیم ساقه موهای آسیب دیده می شود. استفاده از این محصول باعث درخشش مو شده و تنظیم کننده چربی موی سر است. علاوه بر این می تواند تقویت موها را به عهده داشته باشد.
ما در این مقاله توضیح بهترین شامپو جهت جلوگیری از ریزش مو را برای شما عزیزان آماده کردیم. از اینکه نظرات ارزشمند خودتان را با گذاشتن کامنت با ما در میان می‌گذارید، سپاسگزاریم.

۱۶دلیل اصلی ریزش مو+(۷نکته طلایی برای جلوگیری از ریزش)

بهترین روغن مو کدام است؟(۱۰مدل از برترین روغن ها+ لینک خرید)

بهترین درمان ریزش مو کودکان+(علت+راهکار) 

تا حالا اسم شامپو خشک را شنیده اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *