آرایش صورت, مجله آراگیرا

۸ ترفند برای داشتن یک آرایش زمستانی جذاب

همان‌طور که با تغییر فصل و سرد شدن هوا در فصل زمستان، سبک لباس پوشیدن خود را تغییر می‌دهید، بهتر است نوع آرایش و رنگ‌های آن را متناسب با فصل جدید، عوض کنید. برای تغییر آرایش در هر فصل باید نکاتی رعایت شود تا این کار به بهترین صورت ممکن انجام پذیرد. اگر شما هم علاقه دارید تا با توجه به ترندهای این فصل، آرایش زمستانی داشته باشید، در این مقاله با آراگیرا همراه باشید.

انتخاب رنگ در آرایش زمستانی

از آن جایی که در زمستان رنگ‌های سرد نسبت به رنگ‌های گرم غالب هستند، بهتر است برای آرایش صورت بیشتر از رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی، زرد و بنفش استفاده نمایید تا با رنگ‌های سرد طبیعت هماهنگی بیش تری داشته باشد. در ادامه با مرور مراحل یک آرایش زمستانی به شما در انجام هر چه بهتر این آرایش کمک می‌‌کنیم.

۱- آماده‌سازی پوست

اولین نکته‌ای که هنگام آرایش زمستانی باید به آن توجه کنید، سرما و خشکی هوا است. در واقع  در فصول سرد سال، پوست رطوبت خود را از دست می‌دهد و در صورت عدم آبرسانی، دچار خشکی و کم آبی می‌شود. هنگامی که پوست صورت پیش از آرایش با یک کرم مرطوب کننده، رطوبت رسانی شود، این کار مانند یک پرایمر آرایشی عمل می‌کند و در زیبایی آرایش تاثیر بسزایی دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود حتما قبل از آرایش، از مرطوب کننده مناسب نوع پوست خود استفاده کنید تا رطوبت پوست تأمین شود و جلوه آرایش شما دو چندان شود.

۲- انتخاب کرم پودر مناسب زمستان

برخلاف فصل تابستان که استفاده از رنگ‌های تیره و برنز بسیار رایج است، در فصل زمستان این رنگ‌ها طرفدار چندانی ندارد. در فصل زمستان بابد از کرم پودر با رنگ‌های ملایم استفاده کرد. البته با توجه به سرما و خشکی هوا، ترجیحاً از کرم پودری استفاده کنید که حاوی ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده باشد. استفاده از بی بی کرم‌ها و دی دی کرم‌ها به دلیل داشتن ترکیبات رطوبت‌رسان، در فصل زمستان بسیار توصیه می‌شود. شما می‌توانید این محصولات را از فروشگاه اینترنتی آراگیرا را با اطمینان از کیفیت و قیمت آن، تهیه کنید.

۳- رژگونه در هوای سرد

برای آرایش زمستانی استفاده از رژگونه با  تم هلویی و صورتی پیشنهاد می‌شود تا به چهره شما ظاهری گرم ببخشد. هم‌چنین توصیه می‌شود در فصل زمستان از رژگونه‌های تیره استفاده نکنید. 

۴- سایه چشم مناسب آرایش زمستانی

برای داشتن یک آرایش زمستانی شیک می‌توانید از سایه‌های براق و شاینی استفاده کنید. سایه‌های چشم با رنگ‌هایی مانند طلایی، مسی، نقره ای، بنفش، قهوه‌ای و دودی انتخاب‌های زیبایی هستند.

فروشگاه آراگیرا

 

۵- خط چشم

استفاده از خط چشم مایع، ماژیکی یا مداد چشم نه تنها به جذابیت چشم‌ها می‌افزاید بلکه به افزایش دوام آرایش چشم‌ نیز کمک می‌کند. بنابراین برای آرایش زمستانی می‌توانید با کشیدن یک خط چشم گربه ای، چشم‌ها را برجسته‌تر و گیراتر نشان دهید و برای حفظ سلامت چشم خود می توانید از ماسک دورچشم نیز استفاده کنید.

۶- ریمل

برای داشتن یک آرایش زمستانی زیبا بهتر است از ریمل با رنگ‌های مشکی یا قهوه‌ای استفاده کنید تا چشم‌های زیباتری داشته باشید.

۷- آرایش ابروها

با ضخیم و پرپشت‌تر نشان دادن ابروها می‌توانید به آرایش خود زیبایی و جذابیت بیش‌تری ببخشید. برای این کار ابتدا ابروهای خود را با شانه به سمت بالا مرتب کنید. سپس نقاط خالی را به کمک مداد ابرو، سایه ابرو یا هاشور ابرو پر کنید. در انتها نیز با استفاده از صابون ابرو یا ژل ابرو آن‌ها را ثابت کنید.

۸- رنگ رژ لب متناسب با آرایش زمستانی

در فصل زمستان، باید از رژ لب‌هایی با رنگ‌های گرم همانند قرمز، زرشکی، بنفش، شکلاتی و نارنجی استفاده کنید تا چهره شما را پر انرژی و شاداب نشان دهد. استفاده از رژ لب‌های نود در فصل زمستان توصیه نمی‌شود، زیرا این رنگ‌ها سرد بوده و مناسب آرایش زمستانی نیستند.

برای آرایش خود می‌توانید از رژلب‌های مات یا براق استفاده کنید تا لب‌ها برجسته‌تر به نظر برسند. استفاده از بالم لب و یا مرطوب‌ کننده لب را فراموش نکنید تا از خشک شدن و ترک خوردن لب‌ها جلوگیری کنید.

کلام آخر

اگر به آرایش کردن علاقه دارید، حتماً می‌دانید که میکاپ هر فصل با فصل دیگر تفاوت دارد. آرایش در زمستان ترفندهای خاص خودش را دارد و همه ساله ترندهای جدیدی برای آن از سوی اهالی مد در دنیا مطرح می‌شود. همان‌طور که گفتیم یکی از نکات مهم قبل از آرایش در فصل زمستان، استفاده از یک مرطوب کننده صورت مناسب است تا پوست خشک نشود. در فصل زمستان باید در انتخاب رنگ‌ها دقت زیادی شود و با توجه به رنگ‌های سرد موجود در این فصل، با رنگ‌های گرم و پرحرارت تعادل ایجاد کرد. غیر از انتخاب رنگ، نکات مهم دیگری نیز درباره‌ چگونگی استفاده از لوازم آرایش در فصل زمستان وجود دارد که در این مطلب به آن پرداختیم. امیدواریم با رعایت این نکات بتوانید آرایش زمستانی زیبایی را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

برای اینکه در هر فصلی از سال یک آرایش با کیفیت و ماندگار داشته باشید، باید از محصولات آرایشی استفاده کنید که هم دوام بالایی داشته باشند و هم به سلامت پوست شما آسیبی نمی‌رسانند. ما در فروشگاه اینترنتی آراگیرا با ارائه محصولات اوریجینال به شما کمک می‌کنیم تا انتخابی درست و به صرفه داشته باشید.

کلیک کنید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *